evelyne-in-gambia.reismee.nl

Begonnen met werk

Al weer even niets geschreven, gewoon te druk met alles beleven. Verveel me geen moment. Het guesthouse zit vol en dat is gezellig. Er is een dame van mijn leeftijd waar direct een klik mee was, maar ook met de studenten is het leuk. Zondag kwam er een grote groep auto's met studenten en begeleiders aan via "go for africa". Zij zijn vanuit Nederland komen rijden. Auto's worden hier gedoneerd of verkocht. Maandag ben ik met Houwa (Juf van de school) op huisbezoek geweest, dat was erg indrukwekkend maar ook leuk. Twee meisjes bezocht. Eerste meisje dmv spel uitgedaagd tot meer gebruik van haar armen en zitbalans. 2e meisje ligt alleen maar op bed en er is nauwelijks contact met haar te krijgen. Volgende keer neem ik huidolie mee om haar n beetje te masseren maar daar ben je meer ter ondersteuning van moeder. Van beide meisjes waren de moeders wel heel begaan en zorgzaam. Gisteren begonnen op school, hele leuke kinderen, die met veel plezier alles doen wat hun gevraagd wordt. Ik ga me de komende dagen vooral storten op het reorganiseren van de spullen. Er is best redelijk wat maar het is een zootje. Zondagavond zijn we mee geweest naar een naamceremonie, n baby krijgt na 7 a 8 dagen een naam en dat is tevens groot feest. Vanavond is er verderop een bruiloftsfeest en daar gaan we ook even heen. We zijn overal welkom en mensen zijn ongelooflijk vriendelijk en gastvrij !

Reacties

Reacties

Esther v. Z.

Wat klinkt dat allemaal geweldig, Eef! 1op1 begeleiding, spullen reorganiseren, je kan het allemaal ;-) Stoerrr!!

Petra van den Heuvel

Leuk om je verhaal te lezen Eveline en fijn dat je je zo goed vermaakt. Succes weer komende dagen!

Sylvia

Wauw! Klinkt goed Evelyne. Je bent er op je plek en in je element. Fijn dat ze je met open armen ontvangen. Succes <3 XOXO

Marion

Klinkt als een goed werkavontuur.
Je bent er geknipt voor. Ff lekker uit de normale routine in een prachtig land. Zet m op en genieten. Doen wij het op afstand via je blog

Wil bonne

Wat een leuk fijn verhaal, zo te lezen heb je het goed naar je zin fijn hoor . Er is genoeg te doen voor je . Hier smerig nat weer , op het veld was het vies . Ik had een zwart hondje groetjes

Trudy

Het klinkt allemaal super Eef. Wat zal je het naar je zin hebben daar. Heel veel plezier met alles hoor.
Xx

Dorine

Hoi hoi,Geen foto te zien,maar ik begrijp dat je t best naar je zin hebt.Wat zullen ze blij met je zijn.Net wat voor jou dat reorganiseren,masseren en uitdagen.Op dit moment schijnt hier ook t zonnetje,dat was gisteren wel even anders.Veel liefs Dorine

Henk

Zo te lezen heb je al aardig je draai gevonden. Goed dat je in een gezellig guesthouse zit en er nog wat te feesten is. Ik ga nu een weekje op wintersport, maar ik blijf je volgen.

Marieke

Jeetje Evelyne! Klinkt echt als jou plek zo he.. wat gaaf joh!
De tijd zal voorbij vliegen, dat doet het nu al.
In een week tijd al zoveel indrukken en belevenissen, bijzonder hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!